Over sv Charlois

sv Charlois is een club van ongeveer 900 leden. Met zowel jeugd- als selectievoetbal op zowel zaterdag als zondag, evenals verschillende damesteams, veteranen- en een walking footballteam beschikt de vereniging over een breed aanbod aan voetbalmogelijkheden. Met leden met verschillende achtergronden zijn wij een goede afspiegeling van de huidige maatschappij.

Ook zijn wij meer dan een vereniging en proberen wij jaarlijks onze maatschappelijke verantwoordelijkheid te pakken door ons open te stellen voor wijk en omgeving, bezitten wij een bridge-, sjoel en bingoclub en trainen diverse scholen op onze mooie accommodatie.

Waar we voor staan
sv Charlois is een vereniging waarbij het prestatieve hand in hand moet gaan met het recreatieve. We vinden het belangrijk dat iedereen zich welkom voelt en we verwachten van leden, ouders en vrijwilligers een betrokken houding die past binnen onze waarden en normen.