Prijslijst

Op deze pagina kunt u alle prijzen vinden om uw sponsoruiting bij sv Charlois mogelijk te maken. Ons aanbod is gevarieerd, maar we staan uiteraard open voor uw suggesties.

Bannersponsoring
Langs ons hoofdveld hangen sinds elke jaar banners van 8 vierkante meter. Deze banners van meshdoek zorgen voor extra uitstraling rondom ons hoofdveld en zijn tegelijkertijd een eyecatcher als het om reclame gaat. Deze banners zijn naar eigen wens en kleurgebruik vorm te geven, al adviseren wij wel in opmaak om leesbaarheid te kunnen garanderen over grotere afstand. De banner blijft uw eigendom.

Type banner Afmeting Maakkosten Huur per jaar
Meshdoek 1 jaar 2.00 x 4.00 meter  € 120,00 incl. BTW € 300,00
Meshdoek 3 jaar 2.00 x 4.00 meter  € 120,00 incl. BTW € 750,00

Reclameborden
Voor een reclamebord zijn er een tweetal mogelijkheden; namelijk een bord in onze huisstijl van 3 meter (blauw met witte teksten/logo’s) en een 6 meterbord in kleur. Met de komst van het internet is de tijd dat alles moet worden weergegeven op een bord voorbij, vaak is uw bedrijfsnaam, slogan of website al voldoende om naamsbekendheid te generen. Uiteraard kunnen wij u hier ook in adviseren. Het reclamebord blijft uw eigendom.

Type reclamebord Afmeting Maakkosten Huur per jaar
Blauw (sv Charlois Huisstijl) 0.65 x 3.00 meter € 150,00 excl. BTW  € 175,00
Kleur 0.65 x 6.00 meter  € 265,00 excl. BTW € 175,00
ACTIE!  Bij een verbintenis van 3 jaar: € 475,00

X-Screen sponsoring
Op ons prachtig mooie X-screen worden wekelijks diverse voetbalwedstrijden gekeken. Wij bieden u de mogelijkheid aan te adverteren in de reclamezuil aan de rechterkant waar uw logo of reclame dan wordt weergegeven. Deze advertentie is naar eigen wens en kleurgebruik vorm te geven en dient volgens onze specificaties aangeleverd te worden.

Type advertentie Afmeting Maakkosten Huur per jaar
X-Screen reclame 350 x 293 pixels € 25,00 € 250,00

Balsponsoring
Voor zowel onze heren- als damesteams is het mogelijk wedstrijdballen te sponsoren. Hiervoor schaven wij een bal aan en tonen wij uw  bedrijfsnaam in onze kantine, alsmede op de ballenzuil voorafgaand aan de wedstrijd.

Type bal Maat Teams Huur per jaar
Derbystar 5 Zaterdag 1 of zondag 1  € 50,00
Derbystar  5 Dames of jeugd € 50,00

Kleding
Uiteraard is het ook mogelijk uw naam terug te laten komen op onze kleding. Informeer hiervoor bij onze sponsorcommissie en zij zullen u voorzien van een offerte met alle specificaties en kosten. Voor een overzicht van de kledinglijn van sv Charlois verwijzen wij u naar de ‘winkel’, ook terug te vinden op deze site.